|
|
Sobota, 27 kwietnia 2024r. |
|
|
|
Wiadomości |
|
|
|
Miasto |
|
|
|
Instytucje |
|
|
|
Kultura, Oświata, Sport |
|
|
|
Dostępność |
|
|
|
|
|
Aktualności
|
|
Granty PPGR – konieczność uzupełnienia dokumentów! |
01-12-2021 12:56
|
Osoby ubiegające się o udział w projekcie „Granty PPGR” wzywane są do dostarczenia dodatkowych dokumentów celem weryfikacji oświadczeń. Termin uzupełniania dokumentów mija 13 grudnia.
W związku z ogromnym zainteresowaniem projektem, jego Organizator – Centrum Projektów Polska Cyfrowa, wystosował komunikat dotyczący zmiany zasad weryfikacji poprawności danych w oświadczeniach złożonych przez opiekunów prawnych oraz osoby pełnoletnie składające oświadczenia we własnym imieniu.
Organizator wymaga dołączenia następujących dokumentów w celu weryfikacji oświadczeń:
1) POTWIERDZAJĄCYCH ZAMIESZKANIE UCZNIA NA TERENIE GMINY PPGR;
przykładowe dokumenty: dokument potwierdzający zameldowanie, kserokopia rachunku za śmieci, kserokopia faktury za media itp.
2) POTWIERDZAJĄCYCH POKREWIEŃSTWO W LINII PROSTEJ;
przykładowe dokumenty: odpis aktu stanu cywilnego - np. odpis aktu urodzenia, odpis aktu zgonu, itp.,
Dokumenty te muszą wskazywać na stopień pokrewieństwa w linii prostej dziadka/babci, pradziadka/prababci itp., pracujących niegdyś w PPGR, z uczniem wymienionym w oświadczeniu.
3) POTWIERDZAJĄCYCH FAKT PRACOWANIA W PPGR;
przykładowe dokumenty: zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, legitymacje służbowe, odpisy list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, dyplomy, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR, z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa itp.,
4) POTWIERDZAJĄCYCH ZAMIESZKANIE PRACOWNIKA PPGR WSKAZANEGO W OŚWIADCZENIU NA TERENIE GMINY OBJĘTEJ PPGR W OKRESIE PRACY W DANYM GOSPODARSTWIE;
przykładowy dokument: zaświadczenie o zameldowaniu w latach zatrudnienia w PGR lub inny dokument potwierdzający zamieszkanie,
5) POTWIERDZAJĄCYCH NIEOTRZYMANIE NA WŁASNOŚĆ LUB W DRODZE UŻYCZENIA, W OSTATNIM ROKU ORAZ ROKU POPRZEDZAJĄCYM ROK ZŁOŻENIA WNIOSKU (tj. w roku 2020 i 2021), SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ZAKUPIONEGO ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH LUB ŚRODKÓW ORANIZACJI POZARZĄDOWYCH LUB ZWROTU KOSZTÓW, LUB DOFINANSOWANIA TYCH RZECZY;
przykładowy dokument: zaświadczenie ze szkoły, w której uczy się dziecko.
Przedłożone zaświadczenia lub inne dokumenty muszą być wystawione wyłącznie przez instytucje organów publicznych.
W przypadku niedostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie, oświadczenia złożone dotychczas w Urzędzie Miejskim zostaną ODRZUCONE zgodnie z poleceniem Organizatora projektu.
Dokumenty należy złożyć w budynku Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, w pokoju A10 (II piętro).
Termin składania dokumentów: do 13 grudnia 2021 r., godz. 15:00.
|
wstecz
|
|
Informacje wprowadził: , 2021-12-01
Ostatnia modyfikacja: , 2021-12-02
|
|
|
|
|