Realizując postanowienia ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się [Dz.U.z 2011r. Nr 209, poz.1243] informujemy, że w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie istnieje możliwość skorzystania z usług tłumacza języka migowego dla osoby doświadczonej trwale lub okresowo mającej trudności w komunikowaniu się. Osoba mająca trudności w komunikowaniu będzie mogła umówić się na spotkanie z tłumaczem języka migowego w ważnej sprawie.
KROK 1 - WYBIERZ RODZAJ KONTAKTU.Chcesz załatwić sprawę w urzędzie i chcesz skorzystać z osobistej pomocy tłumacza wybierz jedną z form kontaktu:
• zadzwonić - za pośrednictwem osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnie, pod nr telefonu: 16 632 80 10.
• mail pod adres:
• fax pod numer: 16 632 11 91
• albo przyjdź do Urzędu Miejskiego i dokonaj zgłoszenia chęci skorzystania z tłumacza języka migowego w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze
KROK 2 - WYŚLIJ ZGŁOSZENIE.Zgłoszenie powinno zawierać:
• imię i nazwisko osoby zainteresowanej,
• propozycję terminu,
• krótkie określenie sprawy
• kontakt zwrotny, na który zostanie nadesłana informacja z potwierdzeniem spotkania. Zgłoszenia przesłane faksem lub pocztą elektroniczną, w dni wolne lub poza godzinami pracy będą potwierdzane, w pierwszy dzień roboczy następujący po dacie odbioru sms, maila, faksu.
Termin umówienia spotkania będzie nie dłużej niż w trzecim dniu od dnia otrzymania zgłoszenia.
O miejscu i terminie osobistego spotkania z tłumaczem poinformujemy na kontakt zwrotny.
KROK 3 - PRZYJDŹ NA UMÓWIONE SPOTKANIE.
Informacja opublikowana na podstawie materiałów dostarczonych przez Sekretarza Miasta.