RIR.III.271.8.2018 Lubaczów, dnia 27.11.2018 r.
INFORMACJA
Z SESJI OTWARCIA OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: RIR.III.271.8.2018
Nazwa zadania: Dostawa energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, urządzeń komunalnych oraz do zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Lubaczów w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 987 879,73 zł
Gmina Miejska Lubaczów informuje, że w dniu 27.11.2018 r. o godzinie 12:15 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następującą ofertę:
Nr oferty
|
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
|
Data wpływu
|
Godz. wpływu
|
Kryterium oceny ofert
Cena (brutto)
|
Kryterium oceny ofert
Termin płatności
|
1
|
PGE Obrót S.A.
ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów PGE Obrót S.A.
Oddział z siedzibą w Zamościu, ul. Koźmiana 1
22-400 Zamość
|
26.11.2018
|
11:09
|
1 292 054,80 zł
|
30 dni
|
Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem określonym w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
/-/
Burmistrz Miasta Lubaczowa
Krzysztof Szpyt
|