RIR.III.271.10.2018 Lubaczów, dnia 19.11.2018 r.
INFORMACJA
Z SESJI OTWARCIA OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Numer sprawy: RIR.III.271.10.2018
Nazwa zadania: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów oraz jednostek organizacyjnych Gminy”
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 299 697,50 zł
Gmina Miejska Lubaczów informuje, że w dniu 19.11.2018 r. o godzinie 12:15 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:
Nr oferty
|
Nazwa (firma)
i adres wykonawcy
|
Data wpływu
|
Godz.
wpływu
|
Pierwsze kryterium – cena
|
Drugie kryterium - oprocentowania
|
Lokat (środków) na rachunku bankowym
/ rachunki bieżące i pomocnicze Zamawiającego/
|
lokat jednodniowych/ nocnych
|
lokat weekendowych
|
lokat 6 miesięcznych
|
lokat 1 rocznych
|
1
|
Bank Spółdzielczy
w Lubaczowie,
ul. Rynek 28,
37-600 Lubaczów
|
19.11.
2018
|
8:38
|
36.900,00
|
0,98 %
|
0,98 %
|
0,98 %
|
1,10 %
|
1,20 %
|
Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem określonym w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
/-/ Burmistrz Miasta Lubaczowa Krzysztof Szpyt
|