|
|
Poniedziałek, 20 maja 2024r. |
|
|
|
BIP |
|
|
|
Komunikaty |
|
|
|
Wykaz zmian w BIP |
|
|
|
Dostępność |
|
|
|
|
|
Komunikaty, Ogłoszenia
|
|
10-09-2012
|
Zaproszenie do złożenia oferty na kompleksowe przygotowanie stoiska targowego wraz z wyposażeniem. |
10-09-2012
|
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Działając na podstawie § 8 zarządzenia Burmistrza Miasta Lubaczowa Nr 119/2008 z dnia 19 sierpnia 2008 r. w sprawie wprowadzenie regulaminu udzielania Zamówień Publicznych i pracy Komisji Przetargowej zapraszam do złożenia oferty na:
Kompleksowe przygotowanie stoiska targowego wraz z wyposażeniem w materiały reklamowe.
Gmina Miejska Lubaczów zaprasza do złożenia oferty na kompleksowe przygotowanie stoiska targowego wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn. „Lubaczów – Jaworów, dwa potencjały wspólna szansa” Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2007 - 2013
1. I. Przedmiot zapytania ofertowego: 1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest kompleksowe przygotowanie stoiska targowego wraz z wyposażeniem w materiały reklamowe. Materiały muszą zostać opatrzone logo zamawiającego i odpowiadać wizualizacji zgodnej z wytycznymi Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2007. 2. Kompleksowe przygotowanie stoiska targowego (pow. 8 m2) wraz z wyposażeniem w materiały reklamowe powinno zawierać następujące elementy: • ścianka pop up magnetyczna wraz z trybunką • dwa stojaki reklamowe typu roll up (jeden logo programu Pl-By-Ua i tytuł projektu, drugi logo miasta Lubaczowa) • stojak na ulotki • ulotka – format A3 składana na trzy, 200 g. kreda mat, 4+4, lakier uv,1000 sztuk (materiał graficzny do ulotki dostrczony zostanie Wykonawcy w dniu 17 września br.) • zakładki magnetyczne do książek – 500 sztuk • długopisy reklamowe – 300 sztuk • breloki – 300 sztuk • smycze – 300 sztuk
II. Warunki, sposób przygotowania oferty, terminy. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Możliwe jest złożenie ofert zawierających warianty i propozycje rozwiązań np. wymiary roll up, 2. Wymagany termin realizacji zamówienia (dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego): 2 października 2012 r. 3. W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą należy dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru i/lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji. 4. Oferta powinna zawierać informacje Oferenta odnoszące się do poszczególnych elementów z podaniem ceny brutto, informacji z katalogów producenta, a także podać kraj pochodzenia w odniesieniu do użytych podczas realizacji materiałów (Rozporządzenie Rady (EWG) Nr 2913/92 ustanawiające Wspólnotowy Kodeks Celny). 4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium cena/jakość( stosunek ceny do jakości). 5. Zamawiający oczekuje podania ceny brutto zamówienia. 6. Wykonawca złoży ofertę pisemnie - faxem nr 16 6321191 i równolegle na adres e-mail fundusze_ue@um.lubaczow.pl. 7. Termin składania ofert upływa dnia 14 września 2012 o godz. 15:00. 8. Osoba do kontaktów: Andrzej Kania, tel. 166328010 wew. 41, tel. kom. 606368215. III. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu pn. „Lubaczów - Jaworów dwa potencjały, wspólna szansa” realizowanego w oparciu o Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2007–2013.
|
wstecz
|
|
Informacje wprowadził: , 2012-09-10
Ostatnia modyfikacja: , 2012-09-10
|
|
|
|
|